Tisdagsblandat

8 Feb
  • De sa kraftiga vindar på radionyheterna när jag kom till jobbet efter att ha cyklat dit, sedan la de till att det var 32,8 m/s… Jag vill nog påstå att det var värre än kraftiga vindar. Speciellt om man befinner sig på cykel…
  • Igår borstade 2 halvkassa tjejer tänderna redan vid kvart i 7, la sig i sängen med en bok (den äldre hade 3 hon ville bläddra i) men förkylningen satte stopp för någon längre läsning, strax efter 8 sov de båda… (men inte sov de hela natten, den där stormen var ju nära att ta med hela huset…)
  • Vill ni läsa något fint, läs då det HÄR. Romantiska ådran i mig vaknar och vill ha mer vackra ord och fina bilder på min näthinna…
  • Sedan måste ni bara läsa Anna, så himla bloggbäst liksom!
  • Även om jag bor själv vuxen i mitt hem, så tycker jag det är himla intressant att läsa hur andra (som är två) delar upp det där med allt som kan delas upp… Speciellt pengarbiten och räkningar. Så jag läser Lisa och sedan ler jag hur det skulle se ut om jag gjorde en liknande lista…
  • Om Hanna ska ta Europa rekord på 60 m, måste hon springa på 7,35 (snabbare än Kluft och Berntsson gjort i år…), ska hon ta rekordet i längd får hon se till att hoppa 6,43 m… Den där Europalistan är kul att läsa och bäst är att Kajsa Nilsson från klubben finns med! Shit, så himla coolt!
  • Det finns många världsrekord att slå, DETTA är ett…
  • I söndags möblerade jag om samt rensade ut en jäkla massa skit, så himla gott med utrensning! Befriande på något sätt, nystart och så himla fint med bara fina saker kvar…
  • Och när Hannas nästkusin Oskar gör mål ser det ut såhär…

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

