GLAD bok

4 Jan

Jag har köpt en fin bok (en till, jag typ knarkar anteckningsblock…) och just denna ska jag ha som min GLAD bok. Jag har tidigare nämnt att jag ofta går igenom saker jag är tacksam över men nu ska jag även skriva ner några av dessa. Jag ska även skriva ner roliga saker som hänt, något som någon sagt, något som får mig att le stort, allt glatt ska samnas i boken för att sedan kunnas plocka fram gråa dagar och bli pigg och glad igen. Och lite för att komma ihåg vad det är som händer under tiden då livet bara kör på…

Kommentera

