Härlig onsdag, härlig sovmorgon eller…

4 Jan

Att börja 5, 30 är okristligt tidigt så 8,30 är verkligen en lång sovmorgon. Men ger också en chans till morgonträning och den chansen tog jag… inte idag. Den där jäkla Emil orkanen ute skrämmer mig lite halvt. Istället sov jag så himla gott vidare, sova är också bra och viktigt…

Igår hade jag tänkt styrketräning samt cirkelträning men stormen Emil slog till och jag som tyckte att jag varit så duktig och cyklat till jobbet, ångrade det beslutet både 1 och 2 gånger. Men cykla till träningen hade gjort mig genomblöt, sedan träna och sedan mer blöt när jag cyklade hem så jag valde att cykla hem fort så jag kunde få av mig de blöta kläderna. Istället blev det YOGA och cirkelträning. Det blev också bra. Skönt att vara inomhus…

Kommentera

