Godmorgon onsdag!

18 Jan

Ingen träning måndag. Eller tisdag. Men maten har jag skött och 8 kryss har jag fyllt i, räknar kallt med att klara maten även denna vecka så 20 till kryss kan jag räkna till mig men 9 kryss ska jag ha till för att bli nöjd och dessa är träning. 9 pass på 5 dagar. Tja, det fixar jag nog är min tanke när jag ser min kalender och ser relativt många luckor kommande dagar för att fylla i 9 pass.

Det rullar på med mitt företag, nästa vecka kör jag igång träningarna igen och då kommer det bli mer. Jag har även fått hem 1 stor kartong med fullt med utbildningsmaterial och jag kan nu även lägga till student, som om jag inte har tillräckligt med andra ord över vad jag gör och är. Men det här ser jag fram emot väldigt mycket och just nu så funderar jag i banor som om hur jag ska göra framöver med bloggen. Ska jag fortsätta som tidigare, mest fokus på min träning och att bli snabb som tusan på att springa men ibland bubbla om andra saker eller ska jag lägga till och blogga om lite vad som händer med mitt företag och låta dem komma hit och läsa även om min träning eller jag ska både lägga till företags tankar och min utbildning som faktiskt är viktigt och en röd tråd genom allt – mental träning…? Har ni spontant några tankar om mina tankar så får ni gärna delge mig dem.

Nej, nu rusa, läkaren kallar, tätt följt av 3 träningspass… Japp, ni läste rätt. Ikväll kommer jag vara ganska mör…

Kommentera

