Härliga måndagskväll!

23 Jan

Och så var min utomhusträning igång och shit, jag kan inte förklara hur glad jag är att jag får göra detta! Eller kanske ser till att jag gör det, hur som så är jag glad att jag vågade starta företag, utveckla något jag tycker är bra och tror på. Fantastiskt kul att träffa likasinnande, kul att bossa och skrika (sorry, men jag tycker ju om det…) och det är en skön stämning som ger mig ett stort leende som varar länge. Ikväll var det 2 som missade för att de jobbade, en jagade, en är på semester och två tycker det är för kallt, ändå var vi 8 personer varav 3 nya. Alltid lite spännande att se hur många som vågar sig på en andra gång… En annan bra sak är att jag är så uppåt efteråt att jag nu sitter och tänker lite kaxigt – jag kanske ska tävla i längd också i helgen…

Själv slog träningsvärken till i baksidan lår idag, kände av det lite igår men idag lite till. Jag känner också något annat, lite frusen, så som jag var igår så jag har klätt och hållt mig varm. Jag har stretchat (gott), jag har kört lite armar, mage och rygg samt lite rumpa, en liten stund men man hinner väldigt mycket på en halvtimme kan jag lova, testa så ska du få se…

Kommentera

