Dagens:

25 Jan

  • aldrig-hänt-tidigare – Blev intervjuad av en journalist – LIVE! Och även om vi pratar i sådär 1 timme så kändes det att jag inte hann säga/berätta allt. Ska bli spännande att läsa sen!
  • kommentar – En alkolist gick förbi och avbröt intervjun – Måste bara säga, du är jävligt vacker, glöm aldrig det! Nope, ska försöka komma ihåg det…
  • lunch – Potats och fisk, fick så mycket att det även blev Hannas middag!
  • goda – Röda äppel
  • dryck – Grönt te… går inte att dricka kaffet i automaten
  • träning – Friidrottsträning idag, det är ju onsdag!
  • jobbiga övning – Springa i tjockmatta med hopprep, testa vetja…
  • AJ – en medicinboll kom farande och rakt på vänster öra och jag försökte vara cool men det gjorde så förbaskat ont att tårarna kom. Jag fortsatte träna men dunkandet ville inte sluta (i örat, inte huvudet, jag är inte helt dum…) så det blev bara 50 min träning…
  • bön – Till Gud, fan, låt dunkandet försvinna till imorgon! Då måste jag träna lite lätt och på lördag är det tävling, likaså nästa helg och helgen därpå, då har jag ju SM! Jag har en plan att följa så snälla gör så att örat slutar dunka!
  • recept – Kom från Något fint – Det hjälper om du kör hit till mig… (och japp, jag leker med tanken på hur/om jag får in det också…)
  • skönaste-ord-att-säga – Godnatt…

inin

2 svar to “Dagens:”

  1. Anneli Oredsson 26 januari 2012 den 5:41 f m #

    Gonatt 🙂

    • Malin 26 januari 2012 den 3:58 e m #

      Godmiddag 🙂

Kommentera

