Och där kom artikeln om mig

27 Jan

Jag ska ju erkänna att det är lite läskigt att bli intervjuad, man vill ju att det ska bli rätt, man vill ge så bra bild som möjligt om saken det gäller och så har man begränsad tid (jag hade kunnat pratat sådär 3 år om detta men hade 1 timme på mig…) men jag måste säga att jag blev glad när jag läste den och det är väl precis det jag vill att man ska bli när man läser min blogg – glad.

Ni kan läsa artikeln HÄR. Och det slår mig att vilket fantastiskt äventyr detta har varit/är! Tänk att få gå från skadad och lat till SM silver och företag… Bra jobbat Malin! 🙂

Gårdagens träning var bara lite lätt för att känna efter men jag kände ändå imorse att jag ville testa igen med tanke på helgens tävling. Så det blev en liten runda där jag joggade, jag hämtade andan och sedan lite fartlek innan jag hämtade andan igen och körde 2 stycken 80 meters lopp i maxfart. Det kändes bra och jag joggade ner. En halvtimme tog det och det räckte. Jag ville känna lätta ben men framförallt lätt öra och det kändes bra. Att inte testa nu innan tävling skulle göra att jag tog en risk imorgon, imorgon kommer jag nämligen vara tävlingsomställd och då känner jag sällan efter för då bara ska jag springa. Nu inte bara ska jag, nu vet jag att det känns bra. Jag är grymt laddad för morgondagen!

Kommentera

