Tävlingsdag!

28 Jan

Min uppladdning var en fredagskväll med vän, massa te och en soffa. Bra laddning men sedan kom vi in på företagande, drömmar och framtid och det är väl inte sådär jätte bra ämne innan man ska sova… Vaken, snurrande och pigg, javisst!

Körde i god tid, var lugn och hade bra känsla. Ända till att de spelade Ebba grön. Det gör dem ju aldrig! Så när gps sa sväng, så glömde jag det… Den hann räkna om innan den fick spel och bara sa – Sväng höger, sväng höger. Fast i Malmö, snurrig, ingen gps och en klocka som tickade snabbt. Liiiite stressad!

Men 11.21 sprang jag in, 4 min senare sprang Hanna 60 meter försök…

Pust. Nu laddar jag om, andas, försöker hitta bra känsla och japp, jag är laddad men kan ni hålla tummar så gör gärna det. För både mig och Hanna. Hanna gjorde nog den sämsta start jag någonsin sett men hon slet som ett djur för att ta in. Vilke kämpe och det kan räcka…

2 svar to “Tävlingsdag!”

  1. Gun Gustafsson 29 januari 2012 den 9:58 f m #

    Bra kämpat Hanna!

    • Malin 30 januari 2012 den 11:11 f m #

      Ja, där var det verkligen ”pannbensträning”, skam den som ger sig liksom och det hjälpt ju, hon gick till final… 🙂

Kommentera

