7 dagar till SM…

4 Feb

Det är ju bara 1 vecka!

Sista veckorna har jag tänkt SM måååånga gånger. Jag behöver vara förberedd även i tankarna, jag har gått igenom dagen, hur jag vill att den ska flyta på, jag har en bra känsla, jag andas bra, jag känner mig pigg, jag är laddad och jag gör årets lopp. Det låter ju inte så svårt… Men samtidigt som jag har tänkt på SM så har jag även gått igeom de tävlingar jag sprungit. För att komma ihåg, påminna mig om vad jag måste göra, vad jag inte bör göra och för att le för ojojoj, vad jag ler när jag läser om mina tävlingar. Jag har verkligen skrivit som jag upplevde dagen och jag kan ta på det, känna vad jag kände denna dag och på så sätt kommer jag ihåg alla tävlingar. Kul.

Mitt absolut första lopp skulle ju vara det loppet i Hässleholm men då det var hemmatävling på våren (var kallt som f-n!!!) så var jag tvungen att testa och här kan man då verkligen känna att jag inte var någon sprinter. Inte i närheten. För vad sägs om kaffe och choklad som uppvärmning… Men det var ett kul uppvakande, shit, jag har lång bit kvar till att kunna kalla mig sprinter…

Kommentera

