Dagen efter SM…

13 Feb

Det är dagen efter och jag ler fortfarande löjligt mycket. Förkyld, tung i huvudet men så otroligt glad!

Jag har nu skrivit ett inlägg om helgens SM (varning för långt sådant…), nu ska bara bilder in och sen lägger jag upp det här. Jag gissar att jag kommande dagar kommer skriva flera inlägg om helgen för det har verkligen hänt mycket. Jag har också fått så otroligt många härliga hälsningar från folk som hejat och gett mig fina ord (mail, SMS, på facebook LADDA OM), detta gav mig en sådan energi och ladda ännu mer. Och TACK för kommentarerna i förra inlägget, jag blev så glad och även dem gav mig energi för japp, jag läste dem innan tävlingen.

Nu ladda för kvällen för det är måndag och det är dagen för min utomhusträninge, också kul! Jissus vad det är mycket kul nu, jag får väl snart nypa mig i armen och fråga om allt verkligen händer…

Kommentera

