Måndagar är bra dagar…

21 Feb

Bortsett från att Något fint lämnade mig och en finfin helg, så var det som vanligt en så himla kul måndag igår! Det bästa var väl att huvudvärken verkar vara på väg bort, känslan att träna började smyga sig på, nu tror jag att jag klarar det och det är en bra tanke då förra veckans huvudvärk mer gav mig i tanken på att jag no way skulle orka springa 5 meter… Dock var jag slut igår efter 12 timmars vaktjobb, 2 timmars företagsjobb (åh, vad jag tokgillar mina måndagsträningar!!!), handla, hämta Hanna, fixa mat och däckade i soffan där jag också somnade. Idag vet jag inte om det blir bättre. 12 timmar jobb och sen måste jag fixa visitkort, imorgon är det nämligen en nätverksträff med andra företagare. Mitt första, lite pirrigt men ska bli himla kul. Ännu mer kul om jag har snygga visitkort att dela ut. Det jag funderar nu på är vad jag ska säga de 30 sekunder jag har på mig att berätta vem jag är och vad det är för slags företag jag har, lägg till en 0 där i slutet och ändra sekunder till timmar så skulle jag kunna berätta min story ganska bra…

Onsdag. Bortsett från nätverksträff så är jag annars ledig och jag räknar att det blir en plugg-och-träningsdag, härligt, då jäklar ska det tränas!

Har funderat en del hur jag ska ”få ihop” blogg med företag, speciellt då jag har flera olika delar och speciellt en del går ju ihop med träning, mental träning. Så småningom kommer jag att kunna erbjuda tjänster inom området men så länge kommer jag att skriva texter här som handlar om någon tanke jag fått när jag läser böckerna, något jag upplevt, hur jag tänkt annorlunda och vad som funkar för mig. Känner ni att ni inte ”orkar” läsa dem så bara hoppa över dem eller så läser ni dem och kanske lär er något. Får en extra tanke, får lite hjälp, vem vet om ni tänker eller har samma problem… På detta sätt får ni texter och själv hjälper detta mig i min utbildning, 2 flugor i en smäll, det gillar vi!

Nu kaffe.

Kommentera

