GLAD

29 Feb

Jag kommer på mig själv gå runt med ett stort leende väldigt ofta och då blir jag ännu mer glad, ler större och då blir jag ännu mer glad, det händer SÅ mycket kul just nu! Det går fort, det är väldigt mycket, det är lite rörigt, det krävs mycket planering för att få ihop allt men det går och jag är glad.

Ännu mer glad blir jag när jag tänker på att det är onsdag och idag är det friidrott, det är precis det jag vill ha, ett riktigt hårt men kul friidrottspass! Det är lite lugnare träning nu och det är så det ska vara men att träna hårt, det är något speciellt med det och I like it!

I söndags när jag var ute och sprang i Göteborg så var tanken att jag skulle ha jogg, 45 minuter, ta det lugnt men benen ville mer och i Göteborg med alla backar så såg jag i söndags till att de skulle jag snabbt uppför. Så, jogga lugnt och när en backe kom (vilket var ofta) så slet jag mig uppåt och sista var sådär 400 meter go backe. eller go och go, den var ganska äcklig när jag var i den… Men, det var något nytt i träningen, det var mycket backe och det är jag inte van vid så jag var inte sådär jätte chockad att jag sen fick träningsvärk.  

Sista dagen på ”riktiga” jobbet för denna vecka sen har jag 4 dagar där det ska jobbas på mitt företag, plugga, planerar kuligheter och givetvis träna. Härliga 4 dagar!

Kommentera

