Tänka om

3 Mar

Något fint fick influensa så jag stannade hemma och fick plötsligt en tom helg. Nu hade jag tänkt plugga när jag var iväg men nu blev det verkligen plugg. DVD efter DVD och jag känner mig lite fyrkantig och rastlös i benen, man blir det efter en dag i soffan. Men en sådan himla tur att jag fick in träning där i morse, för sedan har jag liksom inte ens tänkt tanken.

Hade först tänkt jogga en längre runda. Sen ändrade jag det till längre intervaller men väl på plats var jag bara tvungen att springa max så jag sprang en liten runda och sedan fick jag in några 200-ingar och det var så himla gott! Och vårkänslorna bara strömmade genom mig! Vilket väder! Sol! Det blev nästan 1 timme och jag var så nöjd, det kändes så himla bra! Härligt att springa ute om än lite jobbigt att verkligen se till att man ska undvika gyttjepölarna… Imorgon blir en repris på idag.

Kommentera

