BRA pass!

7 Mar

Jag erkänner. Alla pass är inte kul. Eller jo, kul men man liksom orkar inte. Man är trött, det är jobbigt, det är tungt, man flamsar (jodå, jag gör det också…) men man kämpar på och bara gör. Men när man efter ett sådant pass som ikväll, verkligen har gett allt, kämpat, det har varit tungt men gått bra, man är verkligen där och när Susanne säger som vanligt på varje pass: – Allt ni gör ska vara hundra bra, då är det så gott för det gjorde jag idag.

Visst, min rygg höll inte i slutet, den hade tränats, den hade kämpat och i slutet säckade den ihop lite men jag gjorde så gott jag kunde just då. Efter passet körde jag stretchövningarna jag fått från sjukgymnast Hanna och det hjälper nog att känna mig pigg som imorgon. Vad glad jag är, så himla glad och nöjd!

Idag har jag också hunnit massor med Army Fitness Camp. Det är SÅ himla kul att planera, få in det så det blir så himla bra, jag vill så gärna att allt ska klaffa helt hundra. 12 stycken 75 minuterspass. Jag har också hunnit träna mental träning samt slängt iväg ett mail till Benny och frågat om lite hjälp med styrketräningen. Jag behöver en kick, inspiration och jag har full respekt för Benny och hans kunskaper, jag hoppas jag ska kunna få till något bra med den biten också, det är väl där jag ”slarvat” och behöver komma ifatt. Mars lugnare med tanke på att få upp flåset till Army Fitness Camp och i april, då jäklar vill jag köra tungt, hårt och fokuserat. Jag kommer att vara redo!

Kommentera

