Men hallå….

7 Mar

Det må vara kallt, som fan, men det är lovely att på morgonen upptäcka dessa blommor i rabatten! Givetvis grannens rabatt, den här Malin är ingen trädgårdsmänniska och det hade varit mest ett under om något fint kommit upp… Eller nej, jag har lite men äh, nu är det inte blommor jag vill blogga om utan känslan att våren snart är här!

Det känns lugnt, skönt och tryggt med träningen. Bra att ta mars lite lugnare men åh, ibland vill jag bara ge järnet! Och igår träffade jag friidrottstränaren Benny som är väldigt duktig på styrketräningen och så pratade vi lite om det. Bara lite men åh, då vill jag ju genast så mycket med det! Det är så bra att man har så många runt sig som vill en väl, som kommer med tips, som ger inspiration och jag är som en liten igel när jag suger åt mig av allt. Kanske man skulle kunna kolla med Benny om vi inte skulle träna ett pass… Ska nog göra det.

Igår var även en man framme och fråga Hanna hur det gick med friidrotten (en som vi ser ute ibland men som vin inte känner, har aldrig pratade med honom). Nja svarade Hanna och hade väl inte sådär jätte lust att dra allt och jag ville ”rädda henne” så jag flikade inte att det var lite tufft nu men för hennes mamma gick det bra. Han tittade och så vände han sig till Hanna och menade att hon fick plocka ner mig. Åhhh, varför får man inte säga att det går bra… Det var så lite, oskyldigt, jag var glad, stolt över mina 2 silver men genast ska man plockas ner, så jäkla glad och stolt får man inte vara…

Igår var vi på en spännande föreläsning. Det var tankar innan, precis innna, under och nu efteråt. Jag gillar att vara på föreläsning men när det är tungt ämne så känns det viktigt men också lite jobbigt. Som tur hade jag Philip bredvid mig och kunde ta lite bilder i pauserna…

Kommentera

