8:e dagen med träningsvärk…

18 Mar

40 timmar på vanligt jobb, ett måndagsträningspass med den härliga gruppen och tränat ett pass med ett par, det var något nytt och kul, ännu mer kul att de fortsätter. Jag har även hunnit företagsnätverkat, tränat 2 pass friidrott, 2 styrketräningspass som varit helt nytt, ett antal cirkelträning hemma, mental träning och powerwalk. Jag har klippt mig, färgat motorvägen i huvudet, planerat och fått massor av gjort med företag och så pluggat. Jag har städat och fixat, jag har ätit matlådor, träffat bästisfamiljen, sovit en massa och så när mitt självförtroende dalade snabbt en av dagarna och jag blev både ledsen och osäker och rädd, så tänkte jag på mental träningen och så var jag tillbaka till Malin igen ganska snabbt. Det har varit en bra vecka som avslutades  med ett pass Army Fitness.

Dagens Army Fitness pass var så kul att köra! Det är det ju alltid men detta var första för året, jag gick igenom det hemma, ändrade planerna in i det sista och var så laddad en halvtimme innan att jag inte kunde vara stilla. 3 killar/män, 5 tjejer/kvinnor blev vi efter att 3 gett återbud med 8 var lagom. De hade olika bakgrunder och man får snabbt en bra uppfattning om var de ligger, hur deras pannben funkar och så får man rätta sig efter det. Det bästa är att det är grupp tänk så hela gruppen ska fixa uppgifterna, det är sällan en hel grupp ligger på jämn nivå och för att få ut absolut bästa och mest från var och en, får de som orkar jobba på lite extra. Efter passet var alla 8 trötta men även jag, att jag klarade det med denna träningsvärk är ett under… Men det gick och det med ett leende.

Nu leta bilder. Ska snart ut och föreläsa och föreläsningen är klar men bilder är ju kul och bilder har jag massor av, jissus, hur ska jag välja…

Kommentera

