Förra veckan var bra träningsmässigt, inte denna…

22 Mar

Jag skyller på livet. Det kom emellan. Har haft massor att göra med företaget och jag får väl inse att det prioriteras väldigt högt just nu. Men träning har jag fått, jag har gjort cirkelträningen hemma, likaså mentala träning och så igår var det friidrottsträning.

Så himla konstigt för det var Susannes tuffa vecka förra veckan och då ska det vara en lugnare veckan efter men nja, hon hade nog missat det. Glömt bort det. Ignorerar. Nog mer det sista. Den lilla martyren…

Och jag mådde illa. Stafett på stafett, häckar över häckar och så ingen vila. Rygg och nya magövningar (som jag för övrigt var väldigt bra, kul att känna att man någon gång är bland de bästa). Man hängde i repstegen och många av ungdomarna hade sen problem med att få upp benen på det sättet som Susanne ville och så kom det: – Amen, du fick den lättare repstegen… Hysteriskt kul, precis som de är olika… 🙂

Idag är det styrketräning och med tanke på att Något fint bett mig ha en tom helg och att jag därför inte kan boka in träning, så ska jag se till att dagens pass blir riktigt kräkigt. Utan att kräkas. Bara riktigt, riktigt bra.

Kommentera

