Veckorna bara rullar på…

26 Mar

Sådär säger jag om förra veckans träning. Jätte kul säger jag om jag tänker på mitt företag och tänker då mest på nätverksträffen som jag tyckte var förbaskat kul. För att inte tala om helgen, att jag hamnade i Budapest, bara sådär, härligt! Jag sammanfattar ofta veckan som gått på måndagen, jag vill lära mig av det som inte funkar och ändra till nästa gång samt njuta lite extra av de roliga sakerna jag fått vara med om. Men sen blickar jag framåt, vad händer denna vecka?

  • Måndag – Jobba på ”vanliga” jobbet, måndagsträningen (ställer in min egen träning)
  • Tisdag – Jobba på ”vanliga” jobbet, träna ett par, hoppar egen träning även denna dag
  • Onsdag – Jobba på ”vanliga” jobbet, luncha och föreläsa, fika med sjukgymnast Hanna och hennes härliga jobbarkompisar innan det är friidrott och här hoppas jag att jag är frisk tills dess
  • Torsdag – Jobba på ”vanliga” jobbet, styrketräning
  • Fredag – Pluggdag, utvecklingssamtal på Hannas skola, löpning, Yoga
  • Lördag/Söndag – Friidrott, styrketräning, plugga massor, fixa sista inför Army Fitness Camp som börjar nästa vecka, fixa lite i trädgården om det är fint väder och hjälpa Hanna packa inför hennes träningsresa

Blir en bra vecka det här. Också. Jag är tacksam.

Kommentera

