Ojdå…

26 Mar

 

– Det börjar på B, det var det enda jag visste och jag gissade. Baskemölla, Bromölla kanske, Barcelona hade varit gott, Bahamas hinner man nog inte till över bara helgen men drömma kan och får man ju… Det blev dock… Budapest! Så oväntat, jätte oväntat och jätte kul, att resa till annorlunda platser, göra något nytt, göra något tillsammans, se, uppleva, varför gör man inte det mer…

Det blev dock ingen träning i helgen. Bara handbagage och där försvann löparskorna. Lägenheten innhöll liten toalett, köksdel, säng och 0 kvm över till träning och så en dunderförkylning med halsont som slog till i planet ner men vi gick hela tiden och överallt, det var i alla fall något. Nu är vi hemma, förkylningen är fortfarande där, halsont vill inte släppa men det blir inte värre i alla fall men träning ska jag nog undvika några dagar till och skitskitskit säger jag åt det för nästa vecka är det Army och då vill jag vara så beredd det bara går. Jaja, inte träna med halsont och jag får helt enkelt sura för mig själv…

Kommentera

