BIG DAY

28 Mar

Jag ska föreläsa idag. Jag har gjort det tidigare och jag älskade varje minut men denna gång är en stor skillnad så jag känner mig allt lite pirrig. Och förväntansfull. Och lugn för jag har allt under kontroll. Jag kan min story, jag har papper med stödord, jag har bildspel med bilder och ni vet ju att bilder säger mer än tusen ord… (sedan skulle jag kunna svära en lång stund över att bildspelet förstördes totalt igår men att jag fick ihop det på ett ok sätt men inte så bra som jag önskat) Men ändå, man kan se/känna hur härliga bilderna är. Åh, vilken story jag har och som jag själv har upplevt! Ganska ofta kniper jag mig i armen för att förstå att det verkligen händer och dagligen är jag tacksam över att vara jag. Malin. Den bubbliga och glada Malin, jag vill inte vara någon annan, bara bli ännu bättre. Tänk vad tråkigt om man inte kunde utvecklas och bli ännu bättre… Och vilken tur att vi kan det!

Jag ska även hälsa på fina människor som jag inte träffat på länge och så är det onsdag och då är det friidrott (halsont är helt borta!!!) Himla kul dag det här! Nästan lika kul som spotta-körsbärs-kärnor-tävlingen som vi hade i somras i Halmstad…

Kommentera

