Så gick föreläsningen:

29 Mar

På frågan om jag är nöjd så svarar jag lagom. Och det låter givetvis inte så bra, jag skulle gärna velat skriva att det gick så jäkla bra men nja, efter att ha pratat i 10 minuter känner jag hur jag retat upp halsen, jag börjar prata lite hest, jag börjar känna mig varm och dålig, trött och håglös, det kändes som jag stod rakt upp och ner och förkylningen bara blommade ut (fick ställa in träningen på kvällen). Vad ledsen jag blev nu när jag bara skrev det för det var verkligen så tråkigt att jag mådde sämre och sämre och därmed blev snurrig (-are…). Men vad som då var bra var att jag fortsatte, jag ojade och beklagade mig inte, jag fick ändå till det mellan varven och jag fick dem att skratta några dagar.

Sedan kan man också se att lagom inte är dåligt. Och att de saker jag glömde, gjorde lite knas eller inte fick till, de har jag nu fått ner på print, har hittat lösningar och förbättringar och förhoppningsvis blir nästa gång ännu bättre. Och så ändrar jag lite till den gången och så blir nästa gång igen super. Jag vill inte tänka negativt, backa för att det känns lagom bra utan jag vill använda det till att bli ännu bättre.

Men kul var det! Tänk att ha ordet/prata i en hel timme! Jag älskar att prata, bubbla och så gillar jag att berätta min historia. Det är fantastiskt vilka resa jag gjort, vad jag lärt mig och det var också kul att flera kom fram efteråt och sa just det – Vilken resa! Jag ger ändå tummen upp för gårdagens föreläsning, tar med mig massa nytänkande och nästa gång ska jag minsann slänga upp båda tummarna!

2 svar to “Så gick föreläsningen:”

  1. Mie A 29 mars 2012 den 1:31 e m #

    Jag var en av dem som lyssnade och jag kan bara säga (eller skriva….) att du var lysande! Den känslan du förmedlade hade jag med mig hela dagen och så även nu, dagen efter. Du har fått mig att tänka ”Jag kan, jag Vill…., JAG SKA”!!!

    • Malin 29 mars 2012 den 9:08 e m #

      Oj, STORT tack för fina ord! Och för att du inte bara tänkte det utan sa (skrev…) det! Tack, det värmde riktigt mycket! Och visst kan, vill och ska du… 🙂

Kommentera

