21.15

3 Apr

Var klockan när jag gick och la mig igår. I mitt nyhetsbrev i företaget som kommer 1 gång i månaden, så skrev jag just det här, att jag skulle ha 2 fokus för mig själv i april månad. Styrketräningen och sömnen. Jag vet att det kommer bli en tuff månad och sömnen är viktig för mig i vanliga fall, ännu mer när det är intensivt. Går upp 4.45 så 21 är ju inte för tidigt när man tänker efter…

Gårdagen var super! Bra flyt på jobbet, härliga gruppen och så en pigg kund, 14 timmars jobb kändes ganska lätt men framförallt med en kul avslutning. Jag fick själv lite löpning sista timmen och det var bra att det bara var lite, träningsvärken från söndags sitter där den satt sig om jag säger så… Idag blir det vanligt jobb och sedan börjar då äntligen Army Fitness Camp! Lite löpning blir det där för mig och sedan bär det iväg till styrketräning då jag tänker mig frivändningar och de andra övningarna med stång som är explosiva. Mage och rygg ska också in. Mat och dusch på det och sedan lär väl klockan vara runt 21 och då är det dags för säng…

Jag önskar er alla en fin tisdag! Se till att den blir riktigt bra!

 

Kommentera

