Ingen agent, dock vakt…

3 Apr

Har ni sett filmen TAKEN? En bra film men som handlar om en man vars dotter åker till Paris och blir kidnappad. Det säljs människor, de knarkar ner dem, de försvinner och det är typ omöjligt att hitta dem. Men pappan i filmen hittar sin dotter men han är ju någon sådan där skitduktig agent också. Jag är ingen agent och idag åker min Hanna till Spanien.

  1. Det är inte Paris…
  2. Jag är inte någon skitduktig agent men jag har batongutbildning,
  3. Jag har dessutom ett hett temperament och stark
  4. Hanna är en ganska förståndig ung tjej
  5. Hon är inte lik sin mamma vilket är bra i detta sammanhang…

Mantrat för kommande vecka: Det kommer gå jätte bra!

Men den här lite halvnervösa känslan är bra, i alla fall om man tänker träningsmässigt för har jag det i huvudet känns det som att det kommer gå bra, jag kommer ta i från tårna, jag kommer få utlopp för min oro och ikväll får jag se om jag köra hårt och bra eller sitter och gråter på en bänk på gymmet…

Hanna – Ha det så kul men skynda dig hem!

Kommentera

