Tredje dagen med mycket, bara 1 kvar…

4 Apr

Igår var det då äntligen dags för Army Fitness Camp! Sista 2 timmarna på jobbet var jag nästan odrägligt toppad. Kunde inte sitta stilla, dansade, sjöng med i låtarna på radion, klappade händerna (??) och jag hann inte sluta förrän jag bara sprang därifrån och så ner till vackra sjön där 4 personer redan väntade. Vi är 18 i gruppen men 2 sjuka igår så 16 personer dök upp och gjorde inte bara bra ifrån sig utan väldigt bra ifrån sig! Grymma resultat redan på första passet, jätte mycket heja på varandra och det bästa – grymt härligt gäng! Det kommer bli riktigt rolia 4 veckor!

Jag hade tänkt styrketräning efter men när jag var på plats i skogen igår förstod jag inte hur jag tänkt, jag var ju ombytt, jag kunde väl springa intervaller istället… Sagt och gjort, en liten runda jogg som avslutades med 10 stycken intervaller var mellan 60-100 meter långa. Jag hade ju så mycket energi i mig så passet gick riktigt bra! Och att stretcha till denna vy, det är inte illa…

Jag tänkte på Hanna igår (givetvis) och tänkte lite på att de ska köra 12 pass i Spanien och det sista Susanne sa till mig igår var att jag fick träna på härhemma, man kanske skulle köra 12 pass även härhemma? Så, jag joggade bara en liten bit med Army så den räknar jag inte men jag körde intervaller och imorse var jag ute och sprang min morgonrunda så 2 pass är gjorda, 10 kvar. Och kanske blir det så att jag får bättre väder härhemma än Hanna och gänget som är i Spanien…

Regnet öser ner!!! Frukosten var sådär. Hotellet är gammaldags coh jätte kallt, rummen är jättetrånga. Sängarna jättehårda och vi är trötta. Men vi är glada 🙂

Kommentera

