Mot 12 pass

5 Apr
  1. Intervaller
  2. Morgonlöpning
  3. Styrketräning

Tja, 3 pass och 1 till ikväll. Hade en liten tanke på morgonlöpning men efter styrketräningspasset igår var andningen ansträngd, jag fick ta medicin och det kändes lite i halsen. Jag visste också att det skulle vara en hel del minus och det kändes bäst att hoppa över det. Alltid lyssna på kroppen, så även i morse. Men ikväll blir det Army Fitness Camp och sen ett cirkelpass hemma. Jag ska nog fixa de där 12 passen… (kul med sådana här små utmaningar mitt i alla andra utmaningar…)

Ni har väl inte missat att mitt företag finns på Facebook? Sök på LADDA OM, gilla och så får du uppdateringar direkt! Army Fitness Camp är igång och kommande veckor kommer ni att kunna följa vad vi gör, hur vi gör det samt hur kul det är! 🙂

Kommentera

