Tillbaka…

12 Apr

Eller nja, inte tillbaka i träningsläge men tillbaka från satan-vad-ont-det-gör. Nu gör det bara lite ont, nu kan jag jogga lite lätt men ingen styrka eller snabba rörelser här inte med överkroppen… Sov så himla dåligt och då blev kroppen ännu mer trött, spänd och det lättatade inte det minsta utan blev nästan bara mer intensivt. Efter en sovdag som igår så är kroppen piggare, mer avslappnad och idag kändes det mycket bättre! Men träning får vänta… Lättare jogg/löpning veckan ut, vi får se hur det känns på måndag. Så de där 12 passen jag skulle köra medan Hanna var i Spanien och körde sina 12 pass, jo, tjena…

En vän erbjöd sig också att trycka mig under fötterna. Visst tänkte jag och förstod att det skulle kännas men skulle det kunna bli bra så varför inte… Men AJ! Jag skrek, sparkade, skällde på henne, drog undan och hade mig (själv skrattade hon mest och fortsatte trycka). Får väl se om det försvinner helt nu…

Annat kul: Army Fitness Camp är igång, vi avverkade idag pass nummer 5, bara 7 kvar. Det är ett sådant förbaskat bra gäng och som de kämpar! Jag längtar dit, mår grymt gott väl där och så efteråt är leendet där och det vill inte ner. Och så tänker jag igen, igen och igen – Man ska verkligen göra de saker man älskar, ofta…

Kommentera

