Nja, NU tillbaka….

14 Apr

Sista veckorna har varit galna! Galna som mycket men också galet kul, jag har räknat ut att jag jobbat runt 60 timmar i veckan och det är lugnt, jag har kontroll och jag har även ta-det-lugnt-tid, till och med en hel vecka som kommer snart. Som jag tidigare nämnt så passar det mig bättre att köra på, ha det intensivt och sen ta det lite lugnare. Men den här nackspärren skulle jag kunna vara utan för den sabbade lite, inte minst mitt humör…

Mycket handlar just nu om mitt företag och det är så himla kul! Jag skakar på huvudet ofta, ler stort ofta och jag är så glad att jag vågade samt startade mitt företag. Det är fantastiskt att drömma, planera, ändra tankar och upplägg samt fokus, fundera, vara runt härliga människor som liksom mig gillar att träna utomhus. Det är snart 1 år sedan (shit, vad det går fort) jag startade och jag skrev då upp lite vad jag skulle följa, några små mål och ett stort mål. Jag har lyckats följa det jag skulle, nått de små målen och jag tror galet nog att jag kommer fixa även det stora målet – fantastiskt! Galet glad! Visar en bild från dagens Army Fitness pass, jobbig magövning för den som ”hänger” men den andra får kämpa med benen också för att det ska gå…

Kommentera

