Och så sov hon äntligen…

19 Apr

Vad skönt det var! Och när jag ”gnäller av mig” som jag gjorde igår, det är också skönt att få ut det (bara det inte händer för ofta för då blir det så boring, mycket bättre att tänka positivt). Men jag tror inte på att hålla saker inom sig, bara bita ihop, aldrig visa sig svag eller ledsen utan ut med det och så ta nya tag. Och idag är det mycket bättre och av flera anledningar:

  • Hanna sa att Susanne vill att jag ska vara med i stafettlag den 5:e maj. Vi ska ha 2 lag från klubben, vi är säkert 7 personer och de behöver 1 till och då kan de ta mig men det skiter jag i för jag blev glad! Jag hör till klubben, gänget och jag är snart en del av ett stafettlag och det är jag glad för! Hoppas att jag kommer i samma slag om Hanna!
  • Jag sov mycket bättre, jissus vad skönt det är att sova gott!
  • Det onda i ryggen är inte värre och det har nog minskat lite igen… (nu håller vi tummarna)
  • Solen lös, fåglarna kvittrade och när jag cyklade till jobbet med kaffekopp i handen så kände jag mig glad!
  • Kände mig glad när jag tänkte på att jag bytte pass v.18 så jag kan vara ledig hela veckan efter Camp och bara landa, ska inte göra något speciellt mer än att bara vara och vara glad över lyckad Camp!
  • När jag kommer till jobbet och slår upp tidningen så ser jag en STOR artikel och super fina bilder på Army Fitnss Camp och jag blev ännu mer glad, riktigt bra artikel! Än så länge inte på webben men lägger ut den när det kommer!
  • Nu bestämmer jag mig för att detta ska bli en riktigt bra torsdag!
Kommentera

