Lite frustrerade men det är som det är när det inte blev som det skulle…

20 Apr

Kom ni ihåg att jag sa att jag skulle träna 12 pass när Hanna var iväg, jo tjena. Man kan väl säga att det inte blev som jag tänkt och jag har fortfarande inte kommit igen för den där (nu hade jag kunnat svära en ramsa för att ni skulle förstå min frustration men det hjälper inte och ni förstår säkert det ändå…) nackspärren som nu verkar sitta i ryggen.Trött jag blir…

Men inget att göra något åt. Vi är uppe i 2 veckor nu och igår testade jag att göra lite armhävningar och rygg för att känna efter men det går fortfarande inte. Så jag joggar med Army Fitness Camp gruppen och får helt enkelt vara nöjd med det. Fick ont igen i tisdags så jag tar det verkligen lugnt nu men imorgon ska jag testa några intervaller så får vi se hur det går. Jag måste ju testa…

Snart är jag bra och då är jag igång för fullt igen! Positiva tankar säger de hjälper…

Kommentera

