Börjar det bli bra…?

22 Apr

I tisdags så gjorde det riktigt ont i ryggen igen och nu testade jag ny salva men kom även på att min träningsväska som inte är en riktig väska för träning, inte är så bra, jag behöver en riktig löparväska. Är det någon som har tips på vilken modell som är bra eller hur man ska tänka får ni gärna hjälpa mig i den frågan för jag kan inget om det men behöver verkligen en. Jag tror nämligen att jag springer och spänner armarna för att undvika för mycket guppande av väskan och nu med nackspärren, nja, det är nog inte så bra. Dock klarade jag av att springa med Army i torsdags, lördags och idag söndag och det gick riktigt bra. Inga känningar och nu har jag beställt denna salva för den var skön och kanske den hjälpte, jag ska fortsätta ta den.

Ikväll tänkte jag köra ytterligare ett pass och jag har döpt den till 100. Några övningar och så 100 av varje. Nej, Malin är inte så försiktig och går ut lugnt utan 100 låter bra så vi kör på det. Jag hoppas kunna smyga in lite mer träning kommande vecka (mindre kan det då inte bli) och så kanske jag kan köra för fullt som nästa vecka igen.

Idag är det 2 veckor till första tävlingen och nej, jag är inte det minsta laddad… Men mer om det i nästa inlägg för det är många tankar om det… Nu ska jag storhandla, laga storkok, göra knäckebröd, nyttiga mellanmål och plugga. En skön söndagskväll.

Kommentera

