100

24 Apr

100 stycken. Är jobbigt. Vilken övning det än är. Men man kan faktiskt dela upp det och det gjorde jag igår. Hade tänkt 4 x 25 men det blev 5 x 20 istället. Jag tyckte det var riktigt jobbigt och hellre att köra alla 20 riktigt bra än att köra 20 bra och 5 skitkassa. Idag känner jag i kroppen att jag har tränat men det bästa – det gör inte ont någonstans! Så jäkla gott! (och så måste jag tänka för igår var jag mest sur/ledsen/besviken hur snabbt man tappar i styrka, skit också liksom…)

Idag blir det löpning med Army Fitness men jag kommer även stanna kvar och köra några intervaller för att köra 100 passet igen, dock hoppar jag över ben för de vill jag ha pigga till imorgon och friidrotten och så lägger jag på lite axlar som jag inte körde igår. Känner mig lite stressad (och otränad) inför tävlingen nästa helg igen men jag antar att det är bara bita ihop, acceptera och köra på. Längs vägen hoppas jag känna mig stark igen.

Någon som däremot är stark är Britt-Inger (64 år!) på bilden nedan. Bildes togs igår på in träning och hon visade 0 tecken på att det varken var svårt eller så jobbigt. Är det hon som är stålmormor eller…

Kommentera

