Dagens lista

15 Maj

Tänkt mycket på: Hur mycket bättre ens liv blir med rätt människor runt sig än fel… Absolut bästa med att bli vuxen, att våga dra sig undan eller rent av avsluta relationer med de som man har en relation som inte ger något. Mer sådant, rensa upp!

Har: Namnsdag idag. Jag heter Sofia i efternamn, hurra för mig liksom säger jag trots att jag inte firar…

Undrar: Hur det blir på söndag när vi har seriematch med friidrotten… Hanna sa att föreslaget var att vi skulle samlas där 4.15 vilket innebär att jag och Hanna måste köra hemifrån 3.45 och gå upp mitt i natten. What, kan väl inte stämma… Men undrar hur det blir. Vilka grenar Hanna ska vara med i. Undrar om jag får följa med överhuvudtaget.

Gör: Tar många djupa andetag, måste lära mig andas ända ner

Är bra på: Skriva listor, göra, bocka av och se hur jag följer min plan, min träningsplan har bara börjat men ser inte bara fin ut utan går också finfint, ryggen är med på noterna!

Träningsvärk: Bröst och ryggen, imorgon har jag i benen…

Letar efter: Semestertripp

Längtar: Till torsdag för då börjar dagen med sovmorgon! Sedan fortsätter den bara med bra saker!

Tycker: Att denna dag på jobbet var jäkligt lång… Men nu är den slut och nu väntar Army Fitness Camp innan hem och prata med Hanna som kom hem igår!

Kommentera

