Gapskratt, träningsvärk och friidrott…

16 Maj

Hittade denna härliga bild i min telefon, alltid lika kul när man ser ett gapskratt!

Har ingen träningsvärk alls i rumpa och ben idag som jag trodde. Men det är lite roligt, så fort jag kommer från min träning så tror jag att allt försvinner bara sådär och jätte snabbt och visst är det så men bara lite, lite sitter kvar, allt försvinner inte. Dock har jag fortfarande känningar i bröst/axlar men det är inte konstigt, det blev mycket (men inget tungt) i måndags och dessa delar har inte fått träning sedan påskas då jag fick min nackspärr. Gott!

Ikväll är det friidrott och jag är kluven… Kanske jag borde vila från den eller köra för mig själv men nja, det är inte kul. Det är bra träning där men jag gillar och behöver gruppen också, vara med i den gruppen ger mig så himla mycket! Så jag tänker nog att jag ska vara med, ta det lugnare, INGA hopp och bara njuta av att få vara med banan. Kanske snöra på spikskorna…

Kommentera

