Ingen bra start men då blir det ju bara bättre…

22 Maj

En hemsk söndagsnatt tätt följt av en jobbig måndag och så lägg till 15 timmars jobb på det. Veckan kunde inte börjat sämre, oro och ledsen är inget kul, fy för dessa tillstånd. Gav fruktansvärd huvudvärk och struntade mer än gärna i min egen träning, det handlade bara om att överleva tröttheten och klara mitt jobb/företag. Men börjar veckan så, så kan det väl bara bli bättre!

Söndagens runda och nya rekord gav mig bara mersmak, jag vill mer, igen och snabbare. Denna rundan har jag skrivit upp alla tider och jag kan också se i oktober/november sprang jag denna runda 2 gånger i veckan. Det är lite detta som är mitt problem, när jag vill något eller får en sådan här kick så kan det också bli för mycket men lagom är bäst så jag tänker samma som i höst – denna runda 2 gånger i veckan. Blir det sedan 3 är det ok men 2 är jag nöjd med. Ikväll är det dags för veckans första och till den har jag bjudit in Hanna med orden – Du ska se till att jag kommer under 23 minuter

Kommentera

