Fortfararande blä…

1 Jun

Något är det som inte är ok, mår liksom illa hela tiden och nej, jag är inte gravid. Tror helt enkelt att det är någon bakterie som är där den inte ska men som inte heller bryter ut. Men lite malande illamående och fruktansvärt trött samt en spya igår torsdag gjorde att det vände lite idag fredag men bara lite. Jaja, det blir nog bra.

Jag har sprungit fler 500  intervaller. Själv men även med kund som nu börjar få till en bra fart, härligt! Vad som var mindre härligt var att vi mitt i rundan stötte på en orm! Alltså, 2 springande tjejer som stannade upp, höll om varandra och bara skrek och rös, jissus, vilken syn! Har även gjort utmaningsövningarna och det var segt nu i slutet, den sista veckan, jag tröttnar ju ganska fort. Idag är det 1:e juni och då skulle Fitnessfighten börja. Jo, mår ju sådär så det blev att gå igenom, göra dem men jag orkade inte ge 100, det gick liksom inte idag. Har också Army Fitness pass imorgon och jag vill verkligen vara toppen pigg då. Hoppas att jag orkar ge allt imorgon.

Igår hann jag även med 2 dejter, fika och en lunch med en kvart mellanrum. Fikadejten har jag bara mailat med och hon har företag inom samma område som mig och jag har varit lite nyfiken på henne och när hon skrev att hon var nyfiken på mig så föreslog jag att träffas över en fika och så gjorde vi det. Min lunchdejt har jag träffat bara en gång tidigare. På en tjejfest och där kände jag hur härlig hon var, vi har mailat och så föreslog jag en lunch och igår hade vi det. Så. Jag gjorde 2 förfrågningar med människor jag ville träffa, de sa ja, det gav MASSOR, jag fick energi och inspriation och de skrev att jag i min tur gett dem inspiration. Tänk vad härligt! Det går runt, det där med bra energi och inspiration. Man får, man ger, man vinner.

Ikväll har min morsdagspresent klippt gräset, jag bjöd på middag, även mina föräldrar. De har gått hem och jag och Hanna ligger här i varsin soffa. Lets dance är på, jag har Army Fitness papperna framme och går igenom morgondagens pass och jag känner bara en sådan…. ro. Jag inte bara tänker vad jag vill, jag gör även dem. Och det ska jag fortsätta med.

Kommentera

