Veckan börjar så bra med en måndag!

11 Jun

Ser ni till höger? Se vad fint jag skrivit ner mina tankar… Och lägg också märke till att dessa ord är mina och kan och får ändras precis när jag vill… Jag vet också att det är någon liten tävling jag vill vara med på men vet inte riktigt när de är så jag väntar med att skriva in dem. Nu till dagens träning:

  • Fitnessfightens övningar
  • Och så avslutning mina egna hemmaövningar

Jissus så bra det blev!

Jag är visserligen inte så förvånad för det har varit en bra måndag med mycket härlig energi, mycket som händer som är kul, mail som skickas, anmälningar till mitt företag som kommer in, folk som är glada och det smittar sig och så smittar jag nästa jag möter. Bra energi ger bra energi helt enkelt. Och med den energin jag fick till idag såg jag till att få ut bästa möjliga på fokus träningen. Gott med mat efteråt, gott med dusch men nu mest – gott med säng! 12 timmars jobb och så 1 timme företagsjobb och så 1 timme träning, jag är liiiite trött nu… och sömn funkar då som bra lösning. Imorgon vaknar jag med ny härlig energi!

Kommentera

