Magen känns…

15 Jun

Träningsvärk i mage. Känns som jag haft det nu i juni sedan jag började med Fitnessfighten, även om jag inte kör strikt, även om jag inte kör allt utan hoppar över men den känns stark. Ryggen känns ok och stark men mest känner jag i magen. Och snygg vältränad mage, det är fint det!

Träningvärk lite i ben och rumpa också sedan onsdagens pass, jag joggade igår torsdag med Army gruppen och körde hemmaövningarna så imorse vaknade jag med samma känsla men var ändå ute och sprang. Men. Mina hörlurar strejkade, min app jag har precis installerat på iphone (inte runkeeper utan annan sådan), hoppade fram och tillbaka så jag vet inte om jag litar på den gps:en så jag surade lite men sprang ändå en runda. Jag avslutade med en powerwalk innan jag körde hem och åt frukost och lite senare idag ska jag köra hemmaövningarna.

Idag ska det pluggas, träna mer, fixa med tvätten och ikväll ska jag ut och äta samt fira att jag haft företag i 1 år! Det är lite galet… Jag är jätte glad, känner mig rörd och omtumlad, stolt och så himla tacksam för detta år! Nu ska jag inte bli sentimental här så jag fortsätter till mitt plugg…

Kommentera

