Saker jag vill göra i sommar

15 Jun

Idag har jag min tredje semesterdag! Har semester först 2,5 vecka och sedan jobba lite för att sedan ha 2 veckor till. Känns sådär men det passade bäst med Hannas och hennes pappa schema och nu är jag inställd på det så det kommer säkert bli jätte bra! Jag har funderat lite på hur jag vill att min semester/sommar ska vara och här är min lista:

  • gå upp när jag vaknar
  • lulla runt i Grekland
  • läsa några böcker som inte har med min utbildning att göra
  • träna
  • må gott och ha den där go-känsla-i-magen
  • plocka körsbär
  • äta glass i Åhus
  • gå på fest
  • plocka ut alla kläder ur garderoben och bara ta in det jag använder och gillar
  • gå långpromenad på en strand vid havet
  • cykla
  • träffa vänner
  • hjula och stå på händer, barfota i gräset
  • åka till IKEA och köpa hem allt det där smått-och-gott så att jag har det hemma
  • se andra sätta upp allt från IKEA…
  • ha klänning
  • äta mycket jordgubbar
  • skratta massor!

Du glömmer väl inte att göra din egen lista…? Och också komiskt att många saker är helt gratis, vissa saker kostar knappt inget (men så har vi IKEA och Grekland, kostar lite men åhhhh, vad det är värt det… 🙂

Och i mitten av augusti när jag går igenom listan igen så kan jag bocka av samtliga punkter!

3 svar to “Saker jag vill göra i sommar”

  1. Ulrica 15 juni 2012 den 10:59 f m #

    Lägger till på din lista:
    * gå på fest
    * krama Ulrica
    🙂

    • Malin 17 juni 2012 den 8:08 f m #

      Haha, ska genast lägga till den!!! 🙂
      Kramar

Trackbacks/Pingbacks

  1. Sommarsaker | Familjen Fager - 18 juni 2012

    […] vän Malin ska göra detta. Man längtar efter sommaren och långa ljusa kvällar. Och sen går det så snabbt. Allt detta […]

Kommentera

