Jodå, jag lever…

27 Jun

Några har mailat och frågat (ni är för söta och fina) och jodå, jag lever. Det är bara det att jag har semester och jag håller på att bocka av den där listan. Och det bästa är att jag började med att lulla runt i Grekland och det där lullet jag kom in i därnere, det är liksom kvar. Jag är så luuuugn… Och jag andas. Djupa andetag. Och jag mår bra även om har varit en omtumlande månad på många sätt.

Jag säger såhär, jag tar denna vecka också till att lulla och koppla bort bloggen men är tillbaka helt säkert på måndag. Jag looovar. Under tiden hittar ni nog mig på Facebook under LADDA OM. Den kan jag liksom inte koppla bort…

Må gott alla!

Kommentera

