Halleluja!

4 Jul

Nya skor! Igen får jag kanske lägga till och jag vet inte riktigt hur jag ska förklara att jag hela tiden faller för än de ena färgglada löparskorna efter varandra… Men nu är de mina! 🙂

Det är mycket pollen ute nu. Det är också mycket varmt. Jag föredrar nog våren och hösten om jag tänker träning i skogen. Sommaren gillar jag av andra anledningar. I måndags hade jag 3 nya kunder innan jag själv körde ett pass. Joggade, kändes bra och så vågade jag mig på den långa backen i maxfart. 4 gånger och alla kändes väldigt bra. Joggade vidare till branta backen och körde 4 gånger även här. Var mer än nöjd när jag kom hem! Hade liten känning i vänster benhinna, som säkerligen beror av skovalet. Men den är borta. Efter passet gjorde jag mina styrkeövningar hemma och efter dusch var klockan 21.30 och jag varit uppe sedan 4.45 med, säng direkt.

Igår tisdag hade jag tänkt mina hemmaövningar men tiden… Jag la över det till idag istället. Onsdag innebär friidrott men Hanna sommarjobbar och kommer hem senare med tåg så blir svårt att hinna upp. Däremot ska vi ner till skogen och köra ett pass och redan nu tänker jag ett stenhårt pass. Intervaller, trappa, hopp, styrka – rubbet, jag vill bli slut!

Kommentera

