Jobbiga intervaller

27 Aug

Som sagt, jobbigt pass igår men jobbiga intervaller och jobbig röst som skrek bredvid – Ge dig inte…

Jag gillar bäst att träna själv, att om jag kör med flera så ska de vara tysta och inte heja sådär käckt på mig men denna gång hade jag mig själv att skylla. Jag hade beställt ett jobbigt pass. Jag hade bestämt att han skulle vara med och se till att jag gjorde det. Och någonstans där förstod jag också att han skulle heja sådär käckt på mig och även om jag tänkte blä några gånger, så körde jag på. Jag gav inte upp.

400 meter. 800 meter. 600 meter. 80 %.

100 meter. 200 meter. 300 meter. 400 meter. 80 %.

100 meter. 100 meter. 200 meter. 200 meter. 400 meter. 90 %.

Lite trötta ben. Lite håll. Lite illamående. Mycket jobbigt. Mycket flås. Men jag bet som sagt ihop, 90 % i slutet är helt klart inte samma som 90 % när man är pigg… Jag blev också mer medveten om min rädsla för andningen, pratade av mig och bestämde mig för att vara lite mindre rädd. Jag tänker defintivt beställa fler jobbiga pass!

Kommentera

