v.35

27 Aug
  • Måndag – Styrka/intervall
  • Tisdag – långpromenad
  • Onsdag – friidrott, springa med handbollslag
  • Torsdag – långpromenad, springa med Army gruppen
  • Fredag – promenad
  • Lördag – tävling
  • Söndag – långpromenad

Mina senaste veckor har sett ut lite som ovan. Fått in långpromenader, lite lugnare och jag tror att det är viktigt att inte alltid bara köra på. Nästa vecka igen börjar sedan mitt träningsprogram med mycket tuffare utmaningar (längtar) så just nu njuter jag ändå att det är lugnare. Och kanske ni också reagerade att det stod tävling. Japp, jag ska tävla. Jag vet inte hur det kommer att gå med min rygg men den känns ju bra och återställd. Men jag som tycker att 100 m är långt ska nu springa 200… Det är veteran DM och 100 m var tidigare i sommar, nu är det 200 meter och jag är ändå avslappnad och lugn inför det, det blir nog bra. Och så får jag tävla. En känsla jag har känt på sista tiden, det ska bli himla kul!

Kommentera

