Pust, stön och stort FAN!

8 Sep

Förkylningen slog till mot Hanna och sedan var det tillbaka i mig. Halsont. Näsa som rinner. Och en stor jävla frustration över att inte kunna träna… Men jag lyssnar på kroppen, alltid lyssna på kroppen och bara svälja de djupa suckarna. Träning torsdags förra veckan, en snabbis och försiktig träning i tisdags så ni hör, det är inte mycket träning denna kropp fått. Men, det är inte nu jag ska vara i topp… försöker tänka så. På måndag är jag frisk och då ska jag börja på planen.

Planen är given. Skulle redan vara igång men nu är det som det är, måndag börjar jag. I 4 veckor kommer jag arbeta mindre på vanliga jobbet, desto mer med företaget och mitt plugg och det kommer ge mig mer/fler tillfällen att få till min träning på bästa sätt. Längtar! Kommer dock erkänna att det kommer bli 4 tuffa veckor, lite som att vakna upp och jag tror att det kommer bli bra. För mig är det bra.

Hade gjort allt för att kunna ut och springa nu… så, nu ska jag putsa bort den sura minen så jag kan njuta av en härlig helg istället…

Kommentera

