Fjärde dagen

13 Sep

 

26 timmar jobb för mig på måndagar och tisdagar. 24 på ”vanliga” jobbet och lite mer än 2 med företaget. Utomhusträning med 1 grupp och så Camp som dragit igång. Båda dagarna går jag upp kvart i 5. Det är inte jätte konstigt att jag däckar på kvällarna eller känner mig som en zoombie när jag går runt eller är ganska trött när jag väl sen är ledig. Som igår onsdag. Men jag tog en powernap där på dagen, 20 min och så tog jag det lugnare och blev inte heller stressad att man ”förstör” en dag utan det fick bli en återhämtningsdag. Däremot lyckade jag ändå blir klar med dagens plugg och jag är nu klar med del 1. Pust. Jätte intressant men sista biten var lite seg men ämne som jag känner lite mindre för och då blir det ännu mer segt. Idag är det torsdag och jag ska börja på del 2 och kanske man ska göra tvärtom denna gång, börja med det mindre kuliga…

PW är gjord, några intervaller och i eftermiddag blir det Yoga, ikväll blir det Camp och efter det ska jag göra klart mina intervaller. Men först ska jag hem till vän på fika, få hjälp med en sak och så plugga. Känns spännande att börja på något nytt, nästa del liksom! Så, det är väl bara att sätta igång…

Kommentera

