Torsdag, eller hur…

20 Sep

När man är ”ledig” vet man inte riktigt vad det är för dag men jo, visst är det torsdag. Det vet jag för att det var friidrott igår och det är alltid på en onsdag för mig… Fast det var länge sedan jag var där. Har inte jag varit förkyld så har det varit Hanna men nu kändes det ok att köra dit, bra idé till vi såg att det började ösregna när vi väl var framme. Det slutade men var ruggigt. Och att vara i svettiga kläder för länge, i regnigt väder, likadant var det i tisdags på Camp när det regnade, är inget för mig och nu sitter jag och snörvlar – när ska det sluta?!?!? Jag är inte sjuk, har inte ont i halsen utan bara snörvlar men det räcker, jag ställer in morgonträningen.

Träningen igår gick jätte bra! Morgonpromenad, en sväng styrketräning, jogga till skogen, intervaller och promenad hem. Och så friidrott på kvällen där det var hård vecka (Susanne har delat in i 3 rullande veckor, denna var den hårda och japp, märktes). Man har liksom inte så mycket kraft och då är det mer och jobbigare. Gör det bästa skriker hon och det gör man ju… det är bara det att det just då inte går så mycket mer. Och att efter löpning ställa sig i stavhoppsmattan och göra upphopp – det känns…

Hoppas få till Yoga i eftermiddag, mina basic övningar och så springa lite på Camp ikväll, det blir nog bra. Men först nu blir det plugg och massage, härlig torsdag!

Kommentera

