Hoppas hoppas…

25 Sep

… att ni har lite överseende med mig, något vidare bloggare är jag inte för tillfället men det måste ändras, jag saknar ju att skriva när jag inte skriver. Så varför gör jag inte det jag vill…

Det har varit omtumlande månader sedan i somras. Väldigt mycket upp, lite osäkert, neråt, mycket, förkylning som inte ger med sig och en hel del jobb med företag. Jag har för det mesta mått bra men det har varit lite rörigt och mycket. Kan jag försöka skriva lite att jag från och med nu ska iaf skriva några rader om dagen, undra hur länge jag håller det…

Förra veckan var en himla träningsvecka med grupper! Måndag, tisdag, onsdag (nej, den blev ju inställd), torsdag, 2 grupper på lördag och stor grupp på söndag. Alla var kul men lite speciellt blev det på söndagen. Där var det ett gäng på 22 personer (riktigt så många brukar jag inte ha) och så var vi vid havet (älskar havet) och ja, det var kul. Men lördagens tjejgäng som bokat var också kul, det blir en grej som de gör tillsammans, sådant är ju jätte kul. Eller camp gänget, ti, to och lör, så himla kul gäng. Och så måndagsgruppen som jag har ett speciellt öga till. Min egen träning då? Nja, den där förkylningen… och nu ger jag snart upp. Men lite blev det, bland annat friidrotten då och jag är glad att jag ändå kunnat springa med grupperna men ändå, jag vill ju träna!

Företaget funkar bra och det är så kul! Men plugget funkar också jätte bra nu, det är så intressant att man knappt kan slita sig! Och det är det jag ska göra nu. 12 timmar jobb, 1,5 h träning med Campgänget, 1,5 timme kvällsfika med farfar, dusch och fix 1 h och nu ska jag då plugga… Men luuuugnt, jag har 3 pluggdagar framför mig, vill jag plugga sena kvällar så gör jag det, då har jag ju bara sovmorgon dagen efter… skönt!

Här är bild från i söndags. Hade varit finare om solen varit framme men det är trots allt höst, bara att gilla läget…

Kommentera

