DAGEN

26 Sep

Träning -Powerwalk och löpning, basicövningar och lite yoga

Förmiddag – Fix, plock och plugg

Lunch – Med vän och en söndrig IPhone (tappade den på fel håll… )

Eftermiddagen – Plugg och företagsfix

Kvällen – Nätverksträff och plugg

Surade givetvis över min IPhone men samtidigt, det är inte hela världen. Onödig utgift men den gick inte sönder helt, jag dör inte, ingen annan dog heller… Jag ska bara fundera om jag ska laga eller byta upp mig. Det jag däremot var mest glad över var träningen imorse. Förkylningen har suttit i min kropp så länge nu och jag har mer eller mindre panik men jag jobbade lugnt och fint, ökade sista biten och allt flöt på. Sååå skönt! Kvällens nätverksträff var också trevlig och det är något speciellt att träffa nya bekantskaper, jätte kul! Nu blir det sängen för min del, imorgon är en full dag som vanligt.

Kommentera

