Ibland undrar jag…

1 Okt

… om den där ”snubben” däruppe tänker med när jag skakar om mitt liv med olika mindre kuliga händelser. Sedan försöker jag tänka att gudskelov att han ger det till mig som är stark och klarar det. För det är jag. Stark och jag klarar det, jag har klarat mycket under åren och tydligen ska jag klara fler saker för det verkar fortsätta… men ibland får jag väl också tycka att det är tråkigt. Man får vara ledsen. Arg. Besviken. Men där ska man inte vara länge så det gäller att vända det fort och är det något jag är riktig bra på så är det just det.

Men förkylningen är borta! 🙂 Och jag har en bra vecka framför mig!

  • Måndag – Jobba men gå tidigare, shopping! Ingen träning…
  • Tisdag – Jag fyller år! Hälsa på friidrottsgymnasiet med Hanna, jätte spännande! Camp på kvällen, ingen träning
  • Onsdag – Morgonträning. Spännande lunchmöte! Håll tummarna! Och så friidrottsträning och då räknar jag med att jag kör för fullt
  • Torsdag – Pluggdag och träning, Camp på kvällen
  • Fredag – Pluggdag och träning
  • Lördag – Avslutning med Camp, pluggdag och träning
  • Söndag – Företagsjobb och träning

En kul vecka tycker jag och skönt att det är lugnare där i slutet av veckan. Önskar alla en fin måndag!

Kommentera

