Fredagskväll

12 Okt

Vilken vecka! En fantastisk måndagsträning men ack så hård! Lite yr och snurrig (för lite sömn med en fortfarande lite förkyld kropp som säkert behövde extra mycket), lite mindre träningsglädje, superlyckat möte (jag är så toppad att jag nästan spricker!!!), kalas för mig och så jobb idag. Jobbet som jag inte varit på, på nästan 5 veckor. Det kändes lite märkligt och min tanke var när jag ställde cykeln – Jag har inte tid att vara här, jag har ju så mycket annat jag vill göra…

Imorgon är det friidrottsträning och DET ser jag fram emot nu! Hård, tuff träning och jag hoppas så att jag tar ut mig så mycket att jag känner någon slags träningsglädje, den där gamla jag kände innan förkylningen tog över min kropp. Men jag gissar att det är svårt att alla delar alltid funkar och nu när det är mycket företag och plugg, så minskar träningsglädjen. Om det är så att jag inte hittar någon slags balans…

Nu ska jag plugga vidare samtidigt som Notting Hill står på och bredvid sitter Hanna som ikväll sökte in till friidrottsgymnasiet. Någon som gissar vilken stad hon förmodligen flyttar till om 1 år? Malmö, Växjö eller Göteborg…

Kommentera

