Lunchmöte

12 Okt

Förra veckan var jag på lunchmöte och igår var jag på ett och nästa vecka är det dags för ytterligare ett. Gillar det där. Man liksom ”bakar in” det i dagen, man ska ändå äta och lite som att slå 2 flugor i en smäll. Och så gör man affärer och pratar drömmar, mål, uppdrag och så leder de till något spännande och när man går därifrån så känner man sig som ett barn på julafton…

Dagens träningstips: Lägg in ett träningspass efter ett spännande möte. Då har du grymt härlig och bra energi till att få till ett bra pass!

Hela september var jag mer eller mindre förkyld och stundtals kunde/fick jag inte träna. Och då tappar man, jag känner det och jag är liiiite frusterad men det jag är mest frustrerad över att min träningslust verkar vara lite… blek. Den är inte så stark, jag längtar inte iväg och tränar, det är bökigt, kallt och 27 andra anledningar och DET gillar jag inte, att jag kommit in i detta. Jag får tvinga mig iväg, jag gör min träning när jag väl är där och det går och känns bra men jag hoppas min vanliga träningsglädje är tillbaka.

I helgen är det träningsläger. För de andra men vi ska iaf vara med på första passet som jag tror skulle vara 2 timmar. Jag hoppas att all min lust kommer tillbaka då…

Kommentera

